poniedziałek, 15 września 2014

Tristana złota 10-tka

Choroba rozłożyła mnie na ostro. Zatem rozpocznę moje dochodzenie do siebie od lekkiego posta.

Rozłóżcie się wygodnie.

Mianowicie przedstawię wam listę przebojów / zespołów mojego syna. 

Jak wiadomo dzieci są pozbawione szufladek, nie wsadzają się w jakieś ramy niewypadania, jeśli coś im się podoba. Nie ważne, że Acid Drinkers do Shakiry zupełnie nie pasuje. Nie pasuje tylko według jego starych.

Proszę nie brać do siebie treści zawartych w utworach, zwyczajnie melodie memu dziecku wpadają w ucho. 

1 . TOTAL NUMBER ŁAN FOR MY SON IS ŁĄKI ŁAN. Kto nie zna poznać musi, to totalne radosne  funky.Co najbardziej mnie zaskakuje to mój syn lubi wszystkie ich kawałki, nawet te do których ja się musiałam przekonywać, jak na przekład wielki edek.

  * zdjęcie pochodzi ze strony kurtula.blogspot.com

2. Ostatnio bardzo głośno gościł się u mnie w domu PSY i "kultowy" Gangam style. To zupełnie nie moje klimaty, ale mam niesamowity ubaw gdy mój syn mało nie wyjdzie z siebie ze szczęścia tańcząc do tej młócki. A niech chłopak ma ! 


3. Piosenka która może budzić kontrowersje, szczególnie gdy śpiewa ją przedszkolak. Mianowicie LEGENDA Frontside. Strasznie wpada w ucho. Przykładem tego jest Tristan który śpiewająco powtórzy wszystkie zwrotki. 

4. Całe szczęście Tristan lubi wszystko co rytmiczne, zatem muzyka klasyczna też wpada mu głęboko w ucho, inaczej byłby obciach ;)

5. Jednym z hitów które mój syn mógłby katować do skończenia świata jest SKA - P kolejne skoczne dziadostwo. 

6. Odświeżony Hit sprzed kilku lat, z tego co pamiętam, ledwo biegał a już do tego skakał. KONTRUST.

* zdjęcie pochodzi z serwisu metalblast.net

7. Mój syn musiałby żyć w lepiance na tudrze syberyjskiej żeby nie znać tego i stety niestety do tej pory to uwielbia.  GUMMY BEAR. Jest to  jeden z tych utworów po usłyszeniu których, budząc się w nocy dalej słyszych- Oh I'm Gummy bear....

8.  SHAKIRA.Nie wiem jak to skomentować, więc napiszę, że podoba się mi to co Shakira ma zaplecione we włosach na załączonym teledysku, a Messi ma fatalną fryzurę. ;)

9. ACID DRINKERS - nie będę ukrywała, że mój syn zna takie utwory za sprawą moją i mojego Pawełka. W radiu Gdańsk raczej tego nie usłyszy.

10. Na ostatniej pozycji nasz domowy  IDOL. MARIUSH

*- zdjęcie pochodzi z serwisu polakpotrafi.pl


A czego słuchają wasze dzieci ?

4 komentarze:

  1. buahaha padłam, z psy to mnie zaskoczył :) no ale najważniejsze że może słuchać wszystkiego a z czasem sam zdecyduje co mu pasi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech słucha na co ma ochotę choćby to był behemot czy akcent. ;)

      Usuń
  2. muszę moim dziewuchom podrzucić trochę SKA :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie :) Mega radocha ze skakania :)

    OdpowiedzUsuń