wtorek, 30 grudnia 2014

Hity Jaśminy

Obiecałam, że przedstawię listę przebojów Jaśminy. Za punkt honoru postawiłam sobie puszczenie tego posta przed sylwestrem. Myślę, że gusta mojej ślicznotki oscylują głównie przy hitach dyskotek. Nie bywam tam ostatnimi czasy, ale podpowiada mi tak intuicja. Liczę na to, że w poniższej liście każdy znajdzie coś dla siebie. A  jak nie dla siebie to coś dla swoich dzieci. ;)



1. Die Antwoord Zacznę od kontrowersyjnego rap-ravowego składu z RPA. Kontrowersyjnego gdyż nie każdy teledysk nadaje się do pokazywania dzieciom, a anglojęzyczne maluchy mogą w zbyt szybkim czasie zgłębić tajniki najbardziej wyszukanych wulgaryzmów. Uwielbiamy takie friki :)


2. Pharrell i jego Happy zafiksowali cały glob. Myślę, że nie trzeba wiele tłumaczyć czemu mojej córce nóżka chodzi.


3. Kiesza na temat powyższej piosenkarki nie będę się rozpisywała, bo to zupełnie nie moje klimaty. Jedyne z czego się cieszę to to, że jeszcze nie puszczam pawia oglądając poraz setny no enemiesz.




4. Redfoo o ten koleś przypadł nam do gustu. Nie dla tego, że jego muzyka jest wybitna, nie dlatego, że świetnie się przy tych kawałkach bawimy (aczkolwiek nóżka chodzi), ale dlatego, że koleś widać ma dystans do siebie i do tego co robi.




5. Psy - z pewnością tego Pana przedstawiać nie muszę. Szczerze powiedziawszy obawiam się, że w przeciągu kilku miesięcy częściej słyszałam w domu Gangam style niż kawałki mojego ukochanego Mike Pattona przez całe moje życie.






6. Metallica - podejrzewam, że nie chce wam się wierzyć, iż moja piękna Lalunia lubi Mettallicęi to jeszcze płytę St. Anger nagrywaną na setkę. My też byliśmy w szoku. Buja głową jak dzika a my razem z nią. Niezbadane są gusta dzieci. ;)





7.August Burns Red - to chrześcijańska metalcorowa kapela. Sprzedał nam ją kolega z  hardcorowej kapeli Marksman (hardcore z najwyższej półki). Pozdrawiamy wujka Maciusia. My nie jesteśmy żadnego wyznania, ale uważamy, że muzyka nie powinna budować granic i szufladek tylko je łamać. Zatem niech Jaśmina słucha co jej się podoba. Choćby to były psalmy żałobne, kolędy czy Behemot.





8. LMFAO - ten duecik przyniósł nam do domu starszy kolega Tristana. Z autorytetami nie ma dyskusji ;)



9. Rudimental Nie lubię drum'n'bassów. Ale ten kawałek uwielbiam razem z moją córką. 



10. Depeche Mode - Jaśmina jako córka starego depeszowca, chcąc nie chcąc musiała polubić twórczość DM. 



Znaleźliście coś dla siebie? Hope so.
źródła zdjęć:
1 2 3 4 5 6 7

3 komentarze:

  1. Ale jak to - to dzieci już nie sluchają fasolek? ;)
    niezły mix przebojów - fajnie że Jaśmina podziela chociaż częściowo gusta rodziców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) pewnie słuchają fasolek. Ale nie u nas ;)

      Usuń
    2. Rrzez tę notatkę Redfoo będzie mi się juz zawsze chyba kojarzył z Jaśmina. Jak nie mogę sobie przypomnieć jak on się nazywa, to wchodzę w tę notatkę... :D

      Usuń